أخبار

Friday, August 7, 2009

وكمان مره عشان خاطر الحبايب... من حفلة التوقيع بالمنصورة









5 comments:

mimi said...

ياريت كل الهرتلة كده

أنا سعيدة جداااااا بالتعرف عليك في اللقاء التدويني

إن شاء الله أشوفك الخميس كمان
ربنا يوفقك ...

تحياتي

قلم رصاص said...

منور يامصطفى

وربنا يوفقك يارب

د. ياسر عمر عبد الفتاح said...

ازيك يا عمنا
عامل إيه؟

والله أنا سعيد جداً بالكلام معاك يا درش
إنت شخصية جميلة ومثقفة ,, وشاعر حقيقي
ربنا يكرمك

نفسي أجي حفلة التوقيع
بس مش عارف الظروف هتسمح ولا لا

ياااااااارب

ستيتة said...

ايه يا سيدي مختفي عنا فين

دلوقت عاوزة تأكيد منك ان حفل التوقيع يوم الخميس الجاي الساعة سبعة بالضبط في مكتبة البلد

لأنك ما أعلنتش عنه عندك وخايفة احط اعلان والناس تروح تلاقيك مش موجود يزئلوني بالطوب

الله يكرمك تأكد لنا الميعاد علشان الكل بيسأل بعضه

سعدت جدا بالتعرف عليك

مصطفى حسان said...

ميمي:

أنا اتشرفت بمعرفتكوا كلكوا وبجد كان لقاء في منتهى الود وكأني أعرفكوا من زمان.. وأتمنى مزيد من التواصل

قلم رصاص:

ربنا يخليك يا جميل ده نورك

د.ياسر:

انا شرف لي اني كنت في اللقاء ده وسعيد أكتر بمعرفتكوا .. بجد حسيت اني وسط أهلي

وأتمنى ظروفك تسمح بالحضور لأني أكيد هازداد شرف بحضورك

ستيته حسب الله الحمش:

والله انا مش مختفى ولا حاجه هي بس الزنقة اللي قبل رمضان دي كالعادة لأن في كام حاجة كده ان شاء الله بجهزها لرمضان فعاوز الحق اخلص الكتابة قبل الشهر ما يبدأ وان شاء الله تكون مفاجأة كويسه في رمضان وأتمنى الشغل اللي جاي ده يلاقى الاستحسان

بالنسبة لميعاد حفل التوقيع انا خلاص حطيت البوست واسف على التأخير في الإعلان وخلاص ان شاء الله المعاد أكيد يوم الخميس الجاي الساعة 7 في مكتبة البلد.. عنوان المكتبة هاتلاقيه في البوست الجديد

ومتشكر جداً على المجهود ده بأمانه كتير عليا