أخبار

Saturday, August 1, 2009

حفل توقيع ديواني: حدوتة الشاطر .. مافيش... يوم الخميس القادم بالمنصورة


حفل توقيع ديوان: حدوتة الشاطر .. مافيش يوم الخميس القادم 6/8/2009 الساعة السابعة مساءً بمكتبة بوكس اند بينز، 7 ش جزيرة الورد - المشاية السفلية - أمام نادي الجزيرة - المنصورة.
.............................................................................................................
أماكن التوزيع
:القاهرة
البلد
دار ليلى
عمر بوك ستورز
الديوان - الزمالك
السندباد
الكتب خان - المعادي
سنابل
الإسكندرية:
دار أكمل مصر
المنصورة:
Books & Beans

3 comments:

قلم رصاص said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ألف مبروك يا أستاذ مصطفى

وان شاء الله هحاول احضر الحفل

وربنا يوفقك يارب ومبروك من القلب على

الديوان وان شاء الله يكون فاتحة خير عليك

وعلى قرائك الاعزاء

انا قابلتك مرة واحدة في نادي أدب

الكلية مع في 2006 مع صلاح العميري بس

اكيد انت مش هتبقى فاكر بس انا فاكر

دمت في تميز وابداع

وربنا يوفقك

في حفظ الله

السيدعبدالرازق

مصطفى حسان said...

السيد باشا.. يشرفني حضورك والله .. وبصراحة انت كتر خيرك انك لسه فاكر نادي أدب الكلية .. ده الكلام ده من زمان قوي... وانا أصلا ناسي أنا كلت إيه امبارح


وعموماً يا ريس انت تنور

صبرني يارب said...

الف مبروك يا استاذ مصطفى

انا اول مره اتشرف بحضرتك ومدونتك وان شاء الله هاتشرف بك فى الحفله النهارده